اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

بیرانوند: برد را باور داشتیم | همدل بودیم

  • کد خبر: ۲۰۹۹۱۹
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
بیرانوند: برد را باور داشتیم | همدل بودیم
علیرضا بیرانوند پیروزی ایران مقابل ژاپن را حاصل همدلی می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند پس از حذف ژاپن و صعود ایران به نیمه نهایی جام ملت‌ها، گفت: «قبل از بازی گفتم حیف است یکی از این دو تیم حذف شود. خوشحالم که ما اینجا ماندیم. تیم بزرگ ژاپن یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود و به خانه‌اش بر می‌گردد. به قول سرمربی تیم تا فردا قبل از تمرین خوشحالی می‌کنیم. بعد از آن باید فراموش کنیم و برای بازی مهمی که می‌تواند ما را به فینال برساند، تمرکز کنیم.»

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد نتیجه این بازی برگردد، این پاسخ را داد: «با انرژی که من در رختکن دیدم، شک نکنید.  فقط به مردم فکر می‌کردیم. می‌دانستیم از ما انتظار دارند. بعد از گلی که خوردیم ۱۰ دقیقه عالی بودیم و بعد از آن به خودمان باور داشتیم که می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم. هر تیم دیگری بود شاید عقب می‌کشید، ولی واقعاً این اتفاق برای ما نیفتاد. دیدید که یک نیمه کاملاً یکطرفه بود. دست تک تک بچه‌ها را می‌بوسم که نشان دادند لیاقت‌شان همین است. ان‌شاءالله با دست پر به ایران برگردند.»


دروازه‌بان تیم ملی در خصوص اینکه راز پیروزی تیم ملی چه بود، این جملات را به زبان آورد: «ما همدل بودیم. با قلبمان و برای پرچم کشورمان بازی کردیم. می‌دانستیم ژاپن بازیکنان بزرگی دارد. همه ستاره هستند. شاید ۲۵ بازیکن در تیم‌های خوب اروپا دارند. ما هم بازیکنان بزرگی در ایران و اروپا داریم. از اول هم آمده بودیم که ۷ بازی انجام بدهیم. الان ۵ بازی را پشت سر گذاشتیم و ان‌شاءالله اتفاق خوبی بیفتد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->